DJICareRefreshDJIMini3Pro.jpg

DJI Care Refresh DJI Mini 3 Pro

DJICareRefreshDJIMini3Prodwuletniplan.jpg

DJI Care Refresh DJI Mini 3 Pro (dwuletni plan)

DJIAir2SMavicAir2SFlyMoreCombo01.jpg

DJI Air 2S (Mavic Air 2S) Fly More Combo

DJI Care Refresh DJI Mini 3 Pro

SAP:031829 / MFR:CP.QT.00005864.01

409,00 zł 332,52 zł

409
DJI Care Refresh to ochrona serwisowa Twojego drona, która zapewni Ci, za niewielką dodatkową opłatą, dwie wymiany uszkodzonego sprzętu w ciągu jednego roku, obejmując uszkodzenia powstałe m.in. w wyniku kolizji lub kontaktu produktu z wodą.
Wysyłka w 7-14 dni
Porównaj
Więcej od DJI

DJI Care Refresh DJI Mini 3 Pro

DJI Care Refresh to ochrona serwisowa Twojego drona, która zapewni Ci, za niewielką dodatkową opłatą, dwie wymiany uszkodzonego sprzętu w ciągu jednego roku, obejmując uszkodzenia powstałe m.in. w wyniku kolizji lub kontaktu produktu z wodą. Uszkodzony sprzęt zostanie wówczas wymieniony na nowy lub równoważny nowemu produkt. Pakiet Serwisowy można aktywować jednorazowo do 48 godzin od aktywacji (pierwszego uruchomienia) drona bądź w późniejszym terminie po przesłaniu weryfikacyjnego materiału wideo do DJI.

DJI Mini 3 Pro
Dla dronów z serii DJI Mini 3 Pro koszt pierwszej wymiany w ramach DJI Care Refresh wynosi 479 PLN. Koszt drugiej wymiany to 509 PLN. Koszt usługi Flyaway to 1 649 PLN.*
*W przypadku zgłoszenia bezpośrednio u producenta, kwota wymiany może ulec zmianie w zależności od aktualnego kursu walut.

Jak aktywować DJI Care Refresh

  • Kod należy aktywować pod adresem: https://support.dji.com/care/active
  • W trakcie procesu aktywacji należy podać treść kodu Care Refresh, numer seryjny urządzenia (znajduje się on bezpośrednio na produkcie) oraz dane osoby aktywującej Pakiet (imię i nazwisko, adres e-mail).
  • Pakiet Serwisowy zostanie aktywowany i automatycznie przypisany do odpowiedniego regionu. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową. Twój dron jest już bezpieczny!

Istnieje również możliwość przypisania DJI Care Refresh do produktu po upłynięciu 48 godzin od jego aktywacji. W tym celu należy przesłać film weryfikacyjny, prezentujący stan urządzenia producentowi. Szczegółowe informacje oraz przykładowy materiał wideo dostępne są pod adresem: https://repair.dji.com/en/djicare/customerupload.

Gdy zdarzy się wypadek
Procedura postępowania w razie wypadku jest banalnie prosta. Wystarczy, że zgłosisz awarię i wyślesz uszkodzony sprzęt do serwisu gwarancyjnego DJI - nie zapomnij o adnotacji, że korzystasz z DJI Care Refresh. Po otrzymaniu wyceny naprawy możesz wybrać, czy się na nią decydujesz, czy wolisz skorzystać z wymiany w ramach Usługi Serwisowej. Kiedy wybierzesz drugą opcję, musisz tylko uiścić odpowiednią opłatę - wymienione urządzenie otrzymasz priorytetowo, a jeśli znajdujesz się w tym samym regionie, w którym została zakupiona usługa DJI Care Refresh, wysyłkę opłaci producent!

  • Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła drona do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.
  • Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.
  • Po wybraniu opcji DJI Care Refresh użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i dostaje inny egzemplarz bądź nowe części zamienne tzn. gimbala, kamerę, śmigła.
  • Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.

Przypadki objęte DJI Care Refresh

Wykupując DJI Care Refresh ochraniasz swojego drona przed m.in. upadkiem, utopieniem, kolizją czy wypadkiem spowodowanym zakłóceniem sygnału pracy drona. DJI Care Refresh obejmuje również wypadki wywołane z winy operatora.

  • Błąd użytkownika.
  • Zakłócenie sygnału.
  • Kolizja.
  • Utopienie (Warunkiem skorzystania z ochrony jest dostarczenie wraku drona do centrum serwisowego producenta).
  • Upadek.

 

DJI Care Refresh nie obejmuje

  • Zgubionego bądź częściowo zgubionego drona, gimbala lub akcesoriów.
  • Kradzieży lub porzucenia produktu.
  • Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
  • Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.
  • Rozmyślnej utraty drona.
  • Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
  • Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
  • Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
  • Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
  • Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w
    podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
  • Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.

 

Uwaga: Wyświetlanie produktów na stronie służy wyłącznie celom informacyjnym. Dokładamy wszelkich starań, aby publikowane tu informacje były jak najbardziej aktualne, jednak producent zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji.