Wstępnie zaprojektowany i gotowy do zdjęć zestaw, który optymalizuje wysokowydajny system V-RAPTOR XL dla profesjonalnych, studyjnych i komercyjnych produkcji.
Całkowicie nowy, zintegrowany - Elektroniczny system ND
Potężny i wszechstronny - Wyjścia 12V i 24V
Gotowość do zdalnej produkcji - BEZPRZEWODOWY TIMECODE I GENLOCK
Opcje zasilania - V-Lock i Gold Mount
Wstępnie zaprojektowany i gotowy do zdjęć zestaw, który optymalizuje wysokowydajny system V-RAPTOR XL dla profesjonalnych, studyjnych i komercyjnych produkcji.
System V-RAPTOR XL 8K VV
DSMC3 RED Touch 7.0" LCD Monitor i osłona przeciwsłoneczna
Baterie REDVOLT XL-V lub XL-G
Ładowarka RED Compact Dual V-Lock lub Gold Mount
Karty RED Pro CFexpress 2TB i czytnik kart
Uchwyt górny V-RAPTOR XL z przedłużaczami
V-RAPTOR XL Riser Plate
V-RAPTOR XL - górny i dolny uchwyt 15mm LWS
DSMC3 RED 5-pinowy adapter do podwójnego XLR
DSMC3 Kabel RMI 18"
Kamera V-RAPTOR XL 8K VV Camera od RED DIGITAL CINEMA oferuje przechwytywanie wideo w formacie 8K VV, nagrywanie surowego materiału REDCODE i Apple ProRes oraz streaming 1080p w opływowej formie, wyposażonej w szereg interfejsów odpowiednich dla wysokiej klasy ekip. Ta następczyni V-RAPTOR posiada wewnętrzne filtry ND oraz wymienne mocowanie obiektywu, a także mocowanie ARRI PL. Jego standardowy interfejs zawiera trzy wyjścia 12G/6G/3G-SDI, wyjścia zasilania 12 i 24V, porty timecode i genlock oraz płytkę baterii V-mount.
Wbudowane interfejsy Zaprojektowane z myślą o profesjonalnej ekipie, ze zintegrowanym zasilaniem pomocniczym i punktami montażowymi do dołączania wielu wysokiej klasy akcesoriów kamerowych Wbudowany bezprzewodowy genlock i timecode Wiele wyjść wideo, w tym 12G/6G/3G-SDI
Wymienne mocowanie obiektywu Zawiera mocowanie obiektywu ARRI PL, które można zamienić na dostępne oddzielnie mocowanie Canon EF, co pozwala na korzystanie z wielu różnych obiektywów.
Wewnętrzne filtry ND Zmotoryzowane filtry przezroczyste i 2 do 7-stopniowe filtry ND z przyrostem 1/3, 1/4 i 1 stopnia zapewniają precyzyjną kontrolę ekspozycji
Zapis REDCODE RAW 8192 x 4320 do 119,88 klatek na sekundę 7168 x 3780 do 140 klatek na sekundę 6144 x 3240 z prędkością do 160 klatek na sekundę 5120 x 2700 z prędkością do 192 klatek na sekundę 4096 x 2160 z prędkością do 240 klatek na sekundę 3072 x 1620, do 320 klatek na sekundę 2048 x 1080 do 480 klatek na sekundę
Tryby nagrywania REDCODE HQ 8192 x 4320 do 59,94p 6144 x 3240 do 96p 4096 x 2160 do 240p 2048 x 1080 do 480p REDCODE MQ 8192 x 4320 do 59,94p 6144 x 3240 do 160p 4096 x 2160 do 240p 2048 x 1080 do 480p REDCODE LQ 8192 x 4320 do 119.88p 6144 x 3240 do 160p 4096 x 2160 do 240p 2048 x 1080 do 480p
Sensor Crop podczas nagrywania 8K (8192 x 4320) w 2:1 / 2,4:1 / 16:9 / 17:9 podczas nagrywania w Raw 8K (8192 x 4320) w 1,25:1 / 1,3:1 / 1,5:1 / 1,6:1 / 1,8:1 / 2:1 podczas nagrywania w trybie RAW / anamorficznym 7K (7168 x 3780) w 2:1 / 2.4:1 / 16:9 / 17:9 przy nagrywaniu w trybie Raw 7K (7168 x 3780) w formacie 1,6:1 / 1,8:1 / 2:1 podczas nagrywania w trybie Raw / anamorficznym 6K (6144 x 3240) w formacie 2:1 / 2.4:1 / 16:9 / 17:9 podczas nagrywania w trybie Raw 6K (6144 x 3240) w formacie 1,25:1 / 1,3:1 / 1,5:1 podczas nagrywania w trybie Raw / anamorficznym 5K (5120 x 2700) w formacie 2:1 / 2,4:1 / 16:9 / 17:9 podczas nagrywania w trybie Raw 4K (4096 x 2160) w formacie 2:1 / 2,4:1 / 16:9 / 17:9 podczas nagrywania w trybie Raw 3K (3072 x 2160) w formacie 2:1 / 2,4:1 / 16:9 / 17:9 podczas nagrywania w trybie Raw 2K (2048 x 1080) w 2:1 / 2,4:1 / 16:9 / 17:9 podczas nagrywania w trybie Raw
Zmienne prędkości odświeżania 8K: Up to 119.88 fps 8K (Windowed): Up to 150 fps 7K: Up to 140 fps 7K (Windowed): Up to 175 fps 6K: Up to 160 fps 6K (Windowed): Up to 200 fps 5K: Up to 192 fps 5K (Windowed): Up to 240 fps DCI 4K: Up to 240 fps DCI 4K (Windowed): Up to 300 fps 3K: Up to 320 fps 3K (Windowed): Up to 400 fps DCI 2K: Up to 480 fps DCI 2K (Windowed): Up to 600 fps
Krzywa gamma - RED IPP2
Limit nagrań - Bez ograniczeń
Wbudowany mikrofon - Typ mono
Nagrywanie audio - 2-kanałowe 24-Bit 48 kHz
Przechwytywanie zewnętrznego wideo
Tryby zapisu zewnętrznego - Brak
IP Streaming - MJPEG: 1920 x 1080
Interfejs
Gniazdo nośników/kart pamięci - Pojedyncze gniazdo: CFexpress Typ B (CFast 2.0)
Wejścia/wyjścia wideo 3 x BNC (12G-SDI) Wyjście monitorowe 1 x wyjście monitorowe BNC (3G-SDI) 1 x Własne wyjście monitorowe
Wejścia/wyjścia audio 1 x 5-pinowe wejście LEMO Mic/Line (+48 V Phantom Power) 1 x 1/8" / 3,5 mm TRS Stereofoniczne wyjście słuchawkowe
Wejście zasilania 1 x 4-pinowe wejście LEMO (19,5 do 34 VDC) 2 x wyjście D-Tap (12 VDC do 3 A) 1 x 2-pinowe wyjście LEMO (12 VDC przy 3 A) 1 x 2-pinowe wyjście LEMO (12 VDC przy 1,5 A) 1 x LEMO 2-Pin (12 VDC przy 1 A) Wyjście 2 x Fischer 3-Pin (12 VDC do 3 A) Wyjście Inne wejścia/wyjścia 1 x BNC (Genlock) 1 x LEMO 5-Pin (Timecode) 1 x 9-pin (Ethernet) Wejście/wyjście sterowania/danych 1 x USB Type-C
Bezprzewodowe wyjście wideo - Wi-Fi 2,4 / 5 GHz
Globalne pozycjonowanie (GPS, GLONASS, itp.) - Brak
Ekran
Rozmiar - 2,4"
Typ wyświetlacza - Stały wyświetlacz LCD
Wizjer
Typ - Opcjonalny, nie jest dołączony
Focus
Typ ostrości: automatyczna i ręczna
Warunki środowiskowe
Temperatura pracy0 do 40°C
Temperatura przechowywania -20 do 50°C
Wilgotność przechowywania 0 do 85%
Informacje ogólne
Typ akumulatora - V-Mount
Gwint montażowy statywu - Brak
Materiał konstrukcyjny - Aluminium
Wymiary (szer. x wys. x gł.) - Nie podano przez producenta
Waga - 3.62 kg
Uwaga: Wyświetlanie produktów na stronie służy wyłącznie celom informacyjnym. Dokładamy wszelkich starań, aby publikowane tu informacje były jak najbardziej aktualne, jednak producent zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji.