SonyILMEFX3penoklatkowakameraCinemaLine35mm01.jpg

Sony FX3 Body

SonyFX30Body014.jpg

Sony FX30 Body

BirdDogX5UltraBlack2160p4KUHDZoomCamerawith20xOpticalZoom60fps59.94BuiltinNDI01.jpg

BirdDog X5 Ultra Black 2160p (4K UHD) Zoom Camera with 20x Optical Zoom 60fps (59.94) Built-in NDI®

Sony FX3 Body

SAP:023289 / MFR:ILMEFX3.CEC

20 775,00 zł 16 890,24 zł

20775
Innowacyjne techniki przechwytywania światła w pełnoklatkowym przetworniku kamery FX3 pozwalają uzyskać wyraźny obraz nawet w słabym świetle. Standardowy zakres czułości ISO, wynoszący przy filmowaniu 80–102 400, można rozszerzyć do 409 600.
Dostępny 24h (wysyłka natychmiastowa)
Porównaj
Więcej od Sony
Rekomendowane Akcesoria

Sony ILME-FX3 pełnoklatkowa kamera Cinema Line 35mm

  • Potencjał pełnej klatki, duża czułość i szeroki zakres dynamiki
  • Wysoko wydajny procesor obrazu BIONZ XR
  • Nagrywanie obrazu 4K (QFHD) HFR 120 kl./s
  • S-Cinetone™: kolorystyka jak w kinie
  • Większa mobilność umożliwiająca obsługę jednej osobie
  • TYP PRZETWORNIKA - Pełnoklatkowy (35,6 × 23,8 mm) przetwornik obrazu CMOS Exmor R
  • Liczba pikseli - Około 10,2 megapiksela (efektywnie) przy filmowaniu, około 12,1 megapiksela (efektywnie) przy fotografowaniu, około 12,9 megapiksela (ogółem)
  • CZUŁOŚĆ - [Film] ISO 80–102 400 (wartości do ISO 409 600 można nastawiać jako rozszerzony zakres ISO), automatyczna (ISO 80–12 800, możliwość wyboru górnej i dolnej granicy),
    [Fotografia] odpowiednik ISO 80–102 400 (wartości ISO od 40 do 409 600 można nastawiać jako rozszerzony zakres ISO), automatyczna (ISO 80–12 800, możliwość wyboru górnej i dolnej granicy)
  • RODZAJ NOŚNIKA - Karta CFexpress typu A / SD (×2), zapis równoczesny, sortowanie, automatyczne przełączanie nośnika, kopiowanie
  • EKRAN LCD - 7,5 cm (3,0″), TFT, około 1,44 mln punktów, kąt otwarcia: około 176°, kąt obrotu: około 270°

Pełnoklatkowa jakość przy słabym świetle
Innowacyjne techniki przechwytywania światła w pełnoklatkowym przetworniku kamery FX3 pozwalają uzyskać wyraźny obraz nawet w słabym świetle. Standardowy zakres czułości ISO, wynoszący przy filmowaniu 80–102 400, można rozszerzyć do 409 600.

Szeroki zakres dynamiki, większa ekspresja
Kamera FX3 ma wyjątkowy, ponad 15-stopniowy
zakres dynamiki, umożliwiający rejestrację obrazu rano, w południe i wieczorem, we wnętrzach i plenerach. Utrwala każdy niuans i zapewnia wyjątkową swobodę korygowania kolorów w obrazie filmowym.

Kreatywność i efekty bokeh na miarę pełnej klatki
Nagrywaj filmy w kinowej rozdzielczości 4K z małą głębią ostrości, wspaniałym efektem bokeh i swobodą kształtowania obrazu, jaką daje pełnoklatkowa matryca.

S-Cinetone — kolorystyka jak w kinie
Przy standardowych ustawieniach kamery FX3 obraz jest utrwalany z użyciem wyglądu S-Cinetone, wprowadzonego po raz pierwszy w renomowanym kamkorderze Sony FX9. Wygląd ten został starannie dostosowany do wymogów twórców, by zapewnić bogate kolory i naturalne odcienie skóry. Nagrania S-Cinetone można łączyć bez korekt z materiałem z innych kamer Cinema Line.

Materiał 4K 120 kl./s z idealnie ostrą każdą klatką
Dzięki dokładnemu systemowi AF i szybkiemu odczytowi matrycy kamera FX3 rejestruje szczegółowy obraz 4K nawet przy dużej liczbie klatek na sekundę. W trybie zwolnionego i przyspieszonego tempa (S&Q) użytkownik ma pełną kontrolę nad klatkażem i może nagrywać piękne ujęcia ruchu do odtworzenia w nawet pięciokrotnie zwolnionym tempie (w formacie 24p).

10-bitowy obraz S-Log3 i HDR — płynne przejścia tonalne
Krzywa gamma S-Log3 i przestrzeń barw S-Gamut3.Cine zapewniają wysoką jakość reprodukcji kolorów w szerokim zakresie dynamiki. Takie nagrania łatwo jest połączyć w postprodukcji z materiałem filmowym z innych kamer Cinema Line. Profil obrazu HDR HLG (Hybrid Log-Gamma) pozwala nagrywać obraz HDR do bezpośredniego wyświetlenia na zgodnym telewizorze.

Reprodukcja 16-bitowego materiału RAW przez port HDMI
Gdy wymagana jest elastyczność w postprodukcji, można nagrać 16-bitowy obraz RAW
na zgodny rejestrator zewnętrzny podłączony przez HDMI. Kamera będzie równolegle zapisywać materiał XAVC HS 4K, XAVC S 4K lub XAVC S-I 4K i pliki proxy. Film RAW ma rozdzielczość 4264 × 2408 [16:9] — wyższą niż w standardzie DCI 4K

Kamera Cinema Line FX3 łączy niezwykle małe wymiary z wysoką czułością i filmową ekspresją obrazu z pełnoklatkowej matrycy. Mobilność, łatwość pracy w pojedynkę i profesjonalne funkcje — oto idealne narzędzie dla filmowców pragnących urzeczywistniać swoje filmowe wizje w najróżniejszych miejscach.

Uwaga: Wyświetlanie produktów na stronie służy wyłącznie celom informacyjnym. Dokładamy wszelkich starań, aby publikowane tu informacje były jak najbardziej aktualne, jednak producent zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji.